piątek, 24 lipca 2015

Pierwszy kwartał działalności za nami! Podsumowanie i wyniki

Drodzy Czytelnicy!

To już 3 miesiące od kiedy prowadzę niniejszego bloga. Myślę, że jest to odpowiednia pora na kilka słów podsumowania oraz przedstawienia planów na przyszłość. 

Przede wszystkim nie sądziłem, że pisanie bloga może okazać się takim przyjemnym zajęciem. Dodatkowo zbierając materiały do kolejnych artykułów dużo się nauczyłem. Przyznaję, że tematyka jest dość jednorodna, jednak wierzcie mi - jest spójna z moimi decyzjami inwestycyjnymi. 95% moich transakcji dotyczyło właśnie indeksów w tym oczywiście S&P500. 

Chciałbym pokrótce omówić moje ostatnie dokonania na koncie założonym na potrzeby bloga. Poniżej znajdziecie szczegółowy wyciąg z mojego rachunku:


Warto zwrócić uwagę na strategię, którą przyjąłem. W czasie trzech miesięcy wykonałem 1078 transakcji (wszystkie z ręki), gdzie 92,5% to trafne pozycje mimo, że początkowo miałem niewielki zapał do bardziej intensywnej gry na tak małym rachunku. W większości grałem minimalnym lotem oferowanym przez brokera tj. 0,05 Lota. 

Przyznaję, że progres wyniku do tej pory był w miarę stabilny, ale końcowy rezultat mógł być o wiele lepszy gdyby nie moje niezliczone błędy. Rynek cały czas mnie uczy pokory.

W każdym razie harówka na tym niewielkim koncie się opłaciła (Przypomnę, że zaczynałem od 5000). Wynik +12000 nie powala, ale daje nadzieję, że kolejne 3 miesiące będą owocne. Wierzę, że to konto w niedługim czasie może stać się swoistym dowodem na to, że warto było spędzić ostatnie 10 lat przed wykresami... Pozostaje tylko robić swoje, a wynik przyjdzie sam.

Pozdrawiam i Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga! 



2 komentarze:

  1. Wiele osób szuka możliwości inwestowania alternatywnego, a jeszcze więcej osób ma pomysł na biznes, jednak brakuje im kapitału. Dlatego chciałbym Wam polecić inwestycje w pożyczki społecznościowe , gdzie znajdziecie oferte firmy Future Capital.

    OdpowiedzUsuń